L’activitat infantil Animàlia, és una proposta única i pròpia que presenta Plus Arts. Es tracta d’una col·lecció de jocs gegants de fusta, on es pretén unir el joc amb la natura, la diversió i l’entreteniment, en un espai físic com a lloc d’interacció entre els nens i nenes, famílies i persones.
Els jocs gegants d’animals ens transportaran a la selva amazònica, i cada joc de fusta serà un animal, amb una proba a superar: d’intel·ligència, habilitat i equilibri.
Es trobaran 30 jocs gegants, molt pensats per a què hi pugui gaudir tota la família, és per això que hi gaudiran nens i adults i tots es podran convertir en autèntics exploradors que coneixeran els secrets més ben guardats de l’activitat infantil Animàlia.
Els jocs gegants d’animàlia estan dissenyats i construïts a mà, amb fusta natural, i pintats per dissenyadors professionals, ja que la intenció és oferir una col·lecció de jocs gegants amb una estètica molt cuidada, fina i impactant, que ajudarà a gaudir d’aquesta nova activitat de Plus Arts.