El servei de karaoke per a festes majors és una proposta d’animació molt divertida per a nens i adults. Cadascú podrà escollir la cançó que més li agradi d’una gran carpeta de cançons que posarem a la vostra disposició. I a més a més, un animador professional dinamitzarà la vetllada, convidant al públic a cantar i fer karaoke.
Hi ha moltes festes major que encara segueixen amb la tradició de realitzar un espectacle de varietats. Des de Plus Arts us oferim muntar-vos un espectacle de varietats original i amb molt glamur. Humoristes, mags, vedets, ballarins i ballarines i moltes sorpreses per a què l’espectacle de varietats sigui únic i molt especial.
La festa de l’escuma és una activitat molt esperada pels nens i adults en les festes majors d’estiu. Us oferim una festa de l’escuma amb música i molta animació que refrescarà l’ambient i deixarà gaudir a petits i grans. A més, també disposem de la festa de l’escuma de color, o la festa de l’escuma amb pilotes gegants.