Utilitzem galetes pròpies i de tercers per oferir els nostres serveis i recollir dades estadístiques. Continuar navegant implica la seva acceptació. Més informació Acceptar
31-08-2017

Espectacle de màgia i circ per a tota la família a la programació Som Estiu de Terrassa

Tornar
Actualitzat 23-05-2023

Des de Plus Arts, aquesta setmana, concretament el dimecres, hem tornat a participar al Som Estiu de Terrassa, amb la programació d’espectacles.

I aquesta vegada, hem portat l’espectacle de màgia i circ: Circus! Una proposta ideal per a gaudir d’un espectacle de màgia en família, on nens i adults s’ho han pogut passar d’allò més bé.

Els espectacles de màgia familiars de Plus Arts estan molt pensats per a què hi pugui gaudir tothom, és a dir, estan pensats per a nens i també per als adults.

Els jocs de màgia que es realitzen a sobre d’un escenari són molt visuals, i això fa que els nens i nenes més menuts puguin gaudir plenament de l’espectacle, fixar-se en la màgia més superficial, on els mocadors canvien de color, o en els animalons que apareixen i desapareixen.

Els nens i nenes més grans, de 6 anys en endavant, de ben segur que ja estan ben atents a l’espectacle de màgia per a seguir els jocs i divertir-se amb tots aquells passos i moviments que va explicant el mag.

I els més grans, adults en general, pares, mares, tiets, avis i avies, també estaran convidats a veure i participar en els espectacles de màgia, que tindran un rerefons per a què ells puguin riure i gaudir dels petits detalls que el mag tindrà preparats per a tots ells.

És per això que expliquem sempre que els espectacles de màgia són espectacles familiars i que afavoreixen la diversitat, ja que són per a tothom indiferentment de les seves característiques personals!

A més a més, també cal remarcar que els espectacles de màgia són els que millor funcionen en qualsevol context i situació.

La màgia és un art universal, que existeix des de l’antiguitat, i sens dubte, Barcelona sempre ha sigut la ciutat de la màgia per excel·lència. Barcelona ha comptat amb els millors mags del moment, i per tant, hem tingut de ben a prop espectacles de màgia que han servit per a inspirar-se i voler-se superar, fent que els mags creïn grans espectacles per a les famílies.

A Terrassa vam tenir l’espectacle Circus, un espectacle amb una barreja de màgia i circ, on els protagonistes, mags professionals i amb una llarga trajectòria màgica realitzaven jocs de màgia per a sorprendre a tot el públic.

Va venir públic infantil i adult, per tant, un públic familiar que van poder seure a l’ombra i participar de l’espectacle preparat per a tots ells.

Ha sigut un plaer per a Plus Arts, una vegada més, compartir màgia, somriures i il·lusió per a petits i grans!

Posts relacionats

  • 23 / MARÇ
    Activitats infantils i familiars per fer a casa

    Activitats infantils i familiars per fer a casa

    Des de Plus Arts sempre estem al vostre costat quan es tracta de viure dies en família, és per això que en aquest moment que estem vivint no us volíem deixar sols.
    A continuació us proposem algunes activitats creatives i educatives, que podeu fer des de casa amb els nens i nenes. De ben segur que us ho passareu d’allò més bé.

  • 08 / JUL
    Festa Holi per a casal d’estiu a Barcelona

    Festa Holi per a casal d’estiu a Barcelona

    Les festes Holi són últimament una de les festes més sol·licitades de l’estiu. I des de Plus Arts fem festes holi de tot tipus i per a tots els tipus d’esdeveniments.

Pressupost per a activitats infantils

Formulari

Envia’ns les teves dades i ens posarem en contacte amb tu.

  • * Si et trobes fora d'aquestes zones, truca'ns i explica'ns la teva proposta