Els grups musicals per amenitzar les festes majors són propostes ideals per a pobles i ciutats on es desitgi animar la festa amb música actual o per a ballar. Disposem de diferents grups musicals, que s’adaptaran a cada festa segons el seu públic i la intenció de cada organitzador. Grups de dos fins a vuit components en escena.
En una festa major no hi pot faltar la música, és per això que des de Plus Arts disposem de Discjòckeys que us muntaran una discomòbil ideal per a la vostra festa. Disposem de diferents equips de so i diferents formats de discomòbil per a què s’adaptin a qualsevol esdeveniment, ja sigui una festa major de poble o una gran festa major.
Hi ha moltes festes major que encara segueixen amb la tradició de realitzar un espectacle de varietats. Des de Plus Arts us oferim muntar-vos un espectacle de varietats original i amb molt glamur. Humoristes, mags, vedets, ballarins i ballarines i moltes sorpreses per a què l’espectacle de varietats sigui únic i molt especial.