Utilitzem galetes pròpies i de tercers per oferir els nostres serveis i recollir dades estadístiques. Continuar navegant implica la seva acceptació. Més informació Acceptar

Jocs de fira | My little carnival



Jocs de fira | My little carnival

Plus Arts us presenta una gran novetat i exclusivitat, i aquesta és l’activitat My Little Carnival!

Amb drets d’autor i importat des d’Estats Units, us portem una activitat infantil i familiar molt especial que serà la revolució!

My Little Carnival és l’activitat que munten en la típica fira d’Estats Units, i que tots estem acostumats a veure per les series de televisió, pel·lícules o dibuixos animats, com per exemple, en els Simpsons!

Una fireta molt ben ambientada, dins de les seves carpes vermelles decorades, que ens transportaran a les fires de jocs tradicionals d’Estats Units.
L’estructura d’aquesta activitat és molt visual i convida a que petits i grans s’hi apropin i vulguin observar i jugar amb tots els elements que trobaran dins de l’interior de totes les carpes de My Little Carinval.

A més a més, el fet que l’activitat infantil estigui distribuïda en carpes, permet realitzar un munt de combinacions possibles i complementar l’activitat de jocs amb diferents serveis.

L’activitat infantil i familiar My Little Carnival es muntarà en un espai amb tres carpes on es trobaran tot tipus de jocs de fira per jugar i gaudir d’una bona estona de jocs tradicionals i altres més innovadors que de ben segur mai hauran vist.

Habilitat, destresa i punteria són algunes de les habilitats que es necessitaran per a guanyar tots els jocs que tenim preparats dins la fireta d’activitats de My Little Carnival. Però sabeu què és el més important? El més important és tenir ganes de passar-s’ho bé. Gaudir de l’activitat de manera individual o en família serà una gran recompensa emocional.

També destacar, que a banda de les tres carpes de jocs, disposem d’una quarta carpa que complementa la fira de jocs My Little Carnival. Una quarta carpa que segueix amb la mateixa temàtica, filosofia i forma que les tres anteriors, i que ens ofereix un munt de possibilitats:

Moltes vegades, aquesta quarta carpa, es complementa amb més jocs, per tal de fer la fira de jocs més gran. Però d’altres vegades, s’ofereix ampliar l’espai amb algun incentiu que de ben segur farà que tothom s’hi vulgui apropar, com per exemple, la màquina de núvols de sucre, on es realitzaran núvols de sucre de manera gratuïta per a tots els qui ho desitgin, o fins i tot, l’autèntica màquina de crispetes, on un operari repartirà bossetes amb crispetes de forma gratuïta a tots els assistents i sense límit d’existències. Són dues màquines autèntiques de les que podem trobar a les fires, i tant les crispetes com els núvols faran la boca aigua dels nostres convidats!

Documents descarregables



Truca'ns al 620 72 42 08
Sol·licita informació sense compromís
  • Si et trobes fora d'aquestes zones, truca'ns i explica'ns la teva proposta

Opinions dels nostres clients a Google

Activitats relacionades

  • Activitat inflable | A l’abordatge!

    Activitat inflable | A l’abordatge!

    Plus Arts us presenta una nova activitat que serà l’èxit de totes les festes infantils. Un gran inflable ens permetrà realitzar l’activitat, on els nens i grans podran jugar amb les proves que dinamitzaran els monitors de Plus Arts.

    Veure més
  • Els jocs dels nostres avis

    Els jocs dels nostres avis

    Una nova col·lecció de 20 jocs tradicionals per a jugar en família, on hi gaudirà des del nen més petit a l’avi més gran. Es tracten de jocs infantils i educatius que permeten no perdre l’essència i els jocs dels nostres avis.

    Veure més
  • La gran carpa del circ

    La gran carpa del circ

    Sota una gran carpa de circ, nens i pares podran endinsar-se en el fantàstic món del circ, experimentant, compartint i jugant amb diferents materials de circ com els veritables artistes.

    Veure més