Utilitzem galetes pròpies i de tercers per oferir els nostres serveis i recollir dades estadístiques. Continuar navegant implica la seva acceptació. Més informació Acceptar
11-09-2017

La gran festa del circ

Tornar

Una festa infantil plena d’activitats i emocions que tenia com a objectiu presentar el nou producte d’Ibercaja, s’ha celebrat aquest cap de setmana, dia 9 de setembre, a la ciutat de Logroño.

Plus Arts ha treballat de la mà amb Ibercaja per a fer realitat tots els seus desitjos i muntar una gran festa del circ, on nens i adults han pogut gaudir de les activitats infantils preparades per a tots ells.

Un miler de famílies han passat durant tot el dia per la plaça del mercat de Logroño per a jugar amb les activitats familiars i per a conèixer el Club Iberfan, una nova proposta infantil d’Ibercaja que pretén posar a l’abast a tots els socis un munt d’avantatges i descomptes.

Des de primera hora del matí, els monitors de Plus Arts van treballar per a muntar totes les activitats infantils, malgrat tot, uns núvols de pluja van aterrar fent algunes interrupcions durant la vetllada familiar.

Tot i així, la pluja no va poder amb el bon ambient de la festa, i tot va continuar el seu rol tal i com estava previst.

Nens petits i grans s’ho van passar d’allò més bé amb totes les activitats infantils de Plus Arts.

L’activitat de circ de Plus Arts, va ser l’activitat central de la festa, que cobria la plaça amb un munt de propostes de joc per a què tots els participants poguessin provar els materials del circ. Masses, diàbolos, dèbil stick, roda bola, xanques, monocicles, i fins i tot, una corda fluixa, van estar a l’abast de tots els participants de la gran escola de circ.

També es va omplir la plaça amb una gran col·lecció de jocs gegants tradicionals, amb la intenció que nens i adults poguessin compartir una bona estona de joc amb els jocs gegants de fusta que els teníem preparats.

I en una gran festa del circ, mai hi pot faltar el maquillatge de fantasia o l’espai de pinta cares, és per això, que la nostra activitat de maquilladors va estar present sota una carpa vermella, on tots els nens i nenes podien apropar-se i maquillar-se dels personatges més emblemàtics. Pallassos, Spiderman, gossos, lleons i un munt d’animalons van sortir de la carpa de maquillatge!

La màquina de núvols de sucre va estar en funcionament durant tot el matí i tota la tarda, ja que es regalaven a totes aquelles persones que ho desitjaven, de manera gratuïta. Es van fer més de 600 núvols de sucre! No us sembla increïble?

I per últim, per la plaça hi passejava una monitora de Plus Arts, realitzant globoflexia per a regalar als nens i nenes. Espases de globoflexia, gossos, flors i molt més, són algunes figures de globos que més els agraden als infants.

Així doncs, l’activitat de circ, els jocs gegants, el maquillatge de fantasia, la globoflexia i la màquina de núvols de sucre van ser les activitats protagonistes d’aquesta jornada familiar.

Una proposta activa per a la presentació del producte Iberfan que pretenia recollir dades dels visitants interessats en el producte.

Pròximament seguirem rodant pel territori espanyol, realitzant més festes Iberfan amb Ibercaja i Plus Arts. Us esperem a la pròxima festa, serà molt aviat!

Posts relacionats

  • 27 / MAIG
    Festa de l'escuma a Barcelona, Tarragona, Lleida i Girona

    Festa de l'escuma a Barcelona, Tarragona, Lleida i Girona

    Si la OMS assegura que el sabó és un dels millors remeis per combatre la COVID19... Pot ser que la FESTA DE L’ESCUMA sigui la millor activitat per celebrar aquest estiu! Demana’ns més informació.

  • 02 / OCT
    Amb les activitats infantils i familiars dinamitzem el comerç en àrees comercials on la intenció és fidelitzar els clients

    Amb les activitats infantils i familiars dinamitzem el comerç en àrees comercials on la intenció és fidelitzar els clients

    L’equip de Plus Arts som especialistes en la realització d’activitats infantils i familiars per a la dinamització del comerç. I és que volem ajudar-vos a animar la vida comercial dels vostres establiments o zones comercials.

    I sabeu quina és la millor manera? Doncs és ben simple! La millor manera de promoure el comerç i de fer que els clients vulguin sortir i gaudir dels passejos i dels vostre establiments, és oferir-los activitats atractives, per a què els clients les vulguin veure i participar.

Pressupost per a activitats infantils

Formulari

Envia’ns les teves dades i ens posarem en contacte amb tu.

  • * Si et trobes fora d'aquestes zones, truca'ns i explica'ns la teva proposta