Utilitzem galetes pròpies i de tercers per oferir els nostres serveis i recollir dades estadístiques. Continuar navegant implica la seva acceptació. Més informació Acceptar
15-07-2019

L’esdeveniment d’empresa més especial. El nostre.

Tornar

Des de Plus Arts ens encarreguem de la gestió, organització i desenvolupament dels esdeveniments d’empresa, family day i team buildings. I sabeu que? L’esdeveniment de l’estiu de la nostra empresa no podia ser menys divertit.

Volíem un esdeveniment original, diferent, adaptat als nostres treballadors i al nostre equip. El màxim objectiu era fomentar la unió de grup, i això només podia ser possible convivint i compartint dos dies fantàstics i plens d’activitats.

Finalment, decidim passar dos dies a Port Aventura, un parc d’atraccions situat a Tarragona, on les muntanyes russes, les atraccions mecàniques i els espectacles fossin els protagonistes.

Entre tot l’equip vam haver de prendre decisions en tot moment, per a decidir on anar, que fer, quan menjar... i ens va resultar la mar de fàcil! Doncs som un equip jove, ben avingut, flexible, amb la ment oberta, i tots ens portem súper bé.

El bon rotllo és imprescindible en la nostra feina, ja que en la organització de festes i esdeveniments sempre cal transmetre alegria i bon rotllo, al client i a tots els convidats. Tots mereixen tenir una festa fantàstica, i només és possible, amb un somriure a la cara.

La veritat és que el primer dia a Port Aventura vam aprofitar moltíssim, vam pujar a tot tipus d’atraccions, i la veritat és que en les que més vam gaudir van ser en les atraccions d’aigua, imprescindibles per passar el calor de la millor manera. També vam veure espectacles, del far west, espectacles de bombolles, d’acrobàcies i de ball.

I per la nit, vam fer un sopar d’empresa, en un dels restaurants de dins del parc. Vam compartir un pica-pica, vam menjar un entrant, i finalment, un brownie de xocolata amb nata deliciós.

La primera nit la vam acabar amb l’espectacle de focs artificials i amb un ball improvisat de tot l’equip, on mostraven la felicitat i lu contents que estaven. Vam dormir en el mateix hotel de dins del parc, de manera que no vam haver-nos de moure.

El segon dia de family day va ser més tranquil, vam esmorzar en el bufet lliure de l’hotel, vam aprofitar per anar a ferrary land, vam pujar també a varies atraccions que encara no havíem provat, i vam veure alguns espectacles més. La veritat és que combinar les atraccions amb els espectacles és la millor forma d’aprofitar el màxim l’estància.

En definitiva, el nostre esdeveniment d’empresa d’estiu va ser fantàstic. Ho vam passar súper bé, i ens va servir per carregar forces, reforçar la unió del grup i passar dos dies de desconnexió gaudint com a nens. Tal i com ens mereixem!

Posts relacionats

• 11 / SET
    La gran festa del circ

Plus Arts ha treballat de la mà amb Ibercaja per a fer realitat tots els seus desitjos i muntar una gran festa del circ, on nens i adults han pogut gaudir de les activitats infantils preparades per a tots ells.
    L’activitat de circ de Plus Arts, va ser l’activitat central de la festa, que cobria la plaça amb un munt de propostes de joc per a què tots els participants poguessin provar els materials del circ. Masses, diàbolos, dèbil stick, roda bola, xanques, monocicles, i fins i tot, una corda fluixa, van estar a l’abast de tots els participants de la gran escola de circ.

• 15 / AGO
    Idees per muntar un túnel del terror

Voleu muntar un túnel del terror i no sabeu per on començar? Us detallem una guia d’idees i punts importants per a muntar un passatge del terror divertit i terrorífic per a la vostra festa de halloween. Una activitat de halloween de por: el túnel del terror per a nens.

Pressupost per a activitats infantils

Formulari

Envia’ns les teves dades i ens posarem en contacte amb tu.

• * Si et trobes fora d'aquestes zones, truca'ns i explica'ns la teva proposta