Utilitzem galetes pròpies i de tercers per oferir els nostres serveis i recollir dades estadístiques. Continuar navegant implica la seva acceptació. Més informació Acceptar
15-07-2019

L’esdeveniment d’empresa més especial. El nostre.

Tornar

Des de Plus Arts ens encarreguem de la gestió, organització i desenvolupament dels esdeveniments d’empresa, family day i team buildings. I sabeu que? L’esdeveniment de l’estiu de la nostra empresa no podia ser menys divertit.

Volíem un esdeveniment original, diferent, adaptat als nostres treballadors i al nostre equip. El màxim objectiu era fomentar la unió de grup, i això només podia ser possible convivint i compartint dos dies fantàstics i plens d’activitats.

Finalment, decidim passar dos dies a Port Aventura, un parc d’atraccions situat a Tarragona, on les muntanyes russes, les atraccions mecàniques i els espectacles fossin els protagonistes.

Entre tot l’equip vam haver de prendre decisions en tot moment, per a decidir on anar, que fer, quan menjar... i ens va resultar la mar de fàcil! Doncs som un equip jove, ben avingut, flexible, amb la ment oberta, i tots ens portem súper bé.

El bon rotllo és imprescindible en la nostra feina, ja que en la organització de festes i esdeveniments sempre cal transmetre alegria i bon rotllo, al client i a tots els convidats. Tots mereixen tenir una festa fantàstica, i només és possible, amb un somriure a la cara.

La veritat és que el primer dia a Port Aventura vam aprofitar moltíssim, vam pujar a tot tipus d’atraccions, i la veritat és que en les que més vam gaudir van ser en les atraccions d’aigua, imprescindibles per passar el calor de la millor manera. També vam veure espectacles, del far west, espectacles de bombolles, d’acrobàcies i de ball.

I per la nit, vam fer un sopar d’empresa, en un dels restaurants de dins del parc. Vam compartir un pica-pica, vam menjar un entrant, i finalment, un brownie de xocolata amb nata deliciós.

La primera nit la vam acabar amb l’espectacle de focs artificials i amb un ball improvisat de tot l’equip, on mostraven la felicitat i lu contents que estaven. Vam dormir en el mateix hotel de dins del parc, de manera que no vam haver-nos de moure.

El segon dia de family day va ser més tranquil, vam esmorzar en el bufet lliure de l’hotel, vam aprofitar per anar a ferrary land, vam pujar també a varies atraccions que encara no havíem provat, i vam veure alguns espectacles més. La veritat és que combinar les atraccions amb els espectacles és la millor forma d’aprofitar el màxim l’estància.

En definitiva, el nostre esdeveniment d’empresa d’estiu va ser fantàstic. Ho vam passar súper bé, i ens va servir per carregar forces, reforçar la unió del grup i passar dos dies de desconnexió gaudint com a nens. Tal i com ens mereixem!

Posts relacionats

• 12 / JUL
    Activitats infantils per al dia sense cotxe

La setmana del 17 al 23 de setembre se celebra la setmana europea de la mobilitat sostenible i segura, i concretament, a Barcelona, el divendres 21 se celebra el dia sense cotxes. Una festa que promou els hàbits de mobilitat més sostenibles, alhora que més segurs i saludables per als ciutadans.

Des de Plus Arts estem oferint moltes activitats infantils i familiars per al dia sense cotxes, ja que tenim un ampli ventall de serveis i activitats per a tota la família on es poden usar vehicles atractius i molt originals, sense fum. Es tracta de vehicles ecològics que es converteixen en jocs i activitats infantils per a nens i nenes de totes les edats.

• 11 / DES
    Lloguer del tren infantil a Barcelona

Aquest nadal l’activitat estrella és el tren elèctric a vies de Plus Arts. El tren infantil està viatjant per fires de nadal, parcs de nadal i festes per tota Barcelona, Tarragona, Lleida i Girona. Tota Catalunya tindrà en un moment o altre el tren a vies per a nens.

El tren de Plus Arts és un trenet elèctric que realitza un recorregut de 23 metres per les seves vies, en forma ovalada, i hi poden pujar nens i nenes de 0 a 8 anys. El trenet està decorat com si fos un tren antic, amb una estètica molt cuidada, ja que des de Plus Arts intentem sempre cuidar cada detall per a què les nostres atraccions siguin úniques i molt especials.

Pressupost per a activitats infantils

Formulari

Envia’ns les teves dades i ens posarem en contacte amb tu.

• * Si et trobes fora d'aquestes zones, truca'ns i explica'ns la teva proposta