Utilitzem galetes pròpies i de tercers per oferir els nostres serveis i recollir dades estadístiques. Continuar navegant implica la seva acceptació. Més informació Acceptar
09-05-2017

Accident amb un castell inflable

Tornar

Diumenge dia 7 de maig, a un restaurant de Caldes de Malavella (Girona) va ocórrer un tràgic accident amb un castell inflable. Un accident que va ocasionar la mort d’una nena de sis anys, i sis nens ferits, que ràpidament van traslladar a l’hospital. Aquests darrers nens, es van recuperant mica en mica de manera favorable.

Des de Plus Arts donem el condol a la família de la nena i tota la nostra força i afecte per a què els nens ferits es recuperin aviat.

Destaquem aquesta notícia al bloc de Plus Arts, per una banda, com a informació d’una tragèdia que hem viscut de molt a prop, i per altra banda, per oferir-vos tota la informació necessària perquè pugueu estar tranquils i conèixer el funcionament dels castells inflables i de tota la normativa que cal tenir en compte.

Malauradament, l’accident està ocasionant que els periodistes i la gent en general, vagi parlant i es vagi creant una bola cada vegada més gran amb comentaris ficticis i que realment ens fan mal a tots.

Cal ser conscients, que accidents poden passar absolutament sempre i en qualsevol situació sense ningú esperar-s’ho, però cal evitar-ho al màxim fent les coses bé i seguin la normativa, que farà que molts incidents desapareguin.

Plus Arts sempre ha vetllat per la seguretat dels nens i nenes i de totes aquelles persones que juguen i es diverteixen amb les seves activitats infantils, és per això, que amb els castells inflables ho tenim ben clar:

“És imprescindible i necessari disposar de tots els certificats en regla de qualsevol castell inflable”.

Cap nen pot prendre mal amb un castell inflable, sempre i quant se segueixin les normes que marca la normativa europea d’inflables infantils, i més, si aquest passa les revisions anuals corresponents.
  • Un inflable ha de perdre aire constantment per les seves costures, per tal de mantenir la pressió adequada dins seu.
  • Un inflable no es pot untar amb causes meteorològiques extremes: vent, pluja o neu!
  • Un inflable és aconsellable muntar-lo sobre terra pavimentat.
  • Els inflables requereixen del certificat anual signat i segellat per un enginyer.
  • L’empresa responsable cal que disposi del segur de responsabilitat civil.
  • I d’altres punts més exclusius, que us explicarem sense problema, si ens demaneu informació sobre els nostres castells inflables.
Els inflables infantils són atraccions que veiem constantment, a festes majors, fires, festes infantils o festes particulars, i fins ara, mai havia passat cap accident greu. Malgrat tot, ha hagut aquesta primera vegada que desitgem que sigui la primera i la última, i que també ajudarà a que totes les empreses d’inflables infantils segueixin i compleixin amb la normativa que els pertoca.

Des de Plus Arts estem ben segurs i ben tranquils de que fem la feina ben feta, i us convidem a confiar en nosaltres, i a veure tots els inflables infantils que tenim disponibles per a les vostres festes i celebracions.

Posts relacionats

  • 28 / JUNY
    Noves activitats d'aigua per aquest estiu

    Noves activitats d'aigua per aquest estiu

    L'estiu 2017 ja a començat, i ja estem notant que serà un dels estius més calorosos. La calor ha vingut de sobte, el sol pica i realment el que més bé de gust es remullar-se i buscar activitats refrescants per aquests dies de tanta calor.

    Des de Plus Arts, hem pensat i us em preparat un munt d'activitats d'aigua per a que les vostres festes infantils siguin molt divertides, entretingudes i realment els nens i nenes, i també els adults, puguin mullar-se i gaudir de l'estiu amb les activitats d'aigua, atractives i molt originals!

    Inflables Refrescants, Inflables Aquàtics, Festa de l'Escuma, i la Gran Novetat l'Activitat: Splashhh!

  • 12 / DES
    Activitats de Carnestoltes per Nens

    Activitats de Carnestoltes per Nens

    La festa de carnaval o festa de carnestoltes és una celebració que varia en el calendari segons la lluna. Enguany la festa de carnaval se celebrarà el cap de setmana del dia 23 de febrer de 2020.

    Des de Plus Arts oferim un ampli catàleg de propostes de tallers infantils, activitats de carnestoltes infantils i familiars i inflables per a festes infantils. Però no només això, perquè també tenim un munt d’espectacles familiars diferents per a les festes de carnestoltes.

Pressupost per a activitats infantils

Formulari

Envia’ns les teves dades i ens posarem en contacte amb tu.

  • * Si et trobes fora d'aquestes zones, truca'ns i explica'ns la teva proposta