Una activitat de maquillatge de fantasia itinerant, sobre un carretó amb rodes, que transportarà una maquilladora professional, per carrers, places i centres comercials, per a dinamitzar la vetllada, oferint pinta cares, per a nens i adults. Omplir els carrers de maquillatges, colors i brillants, serà l’objectiu d’aquest nou espectacle itinerant tant original.
De tallers de manualitats de carnestoltes n’hi ha molts, i des de Plus Arts tenim la millor selecció de tallers infantils de carnestoltes per a la vostra festa. Els tallers creatius de carnestoltes aniran destinats a elaborar i crear complements que serveixin per a disfressar-se i passar-ho molt bé.
L’activitat de pinta cares, o de maquillatge de fantasia és una activitat infantil ideal per a les festes de carnestoltes, ja que una monitora de Plus Arts pintarà la cara dels nens i nenes i podran convertir-se en personatges fantàstics. Cadascú triarà de que vol, maquillar-se per a la festa de carnestoltes.