Utilitzem galetes pròpies i de tercers per oferir els nostres serveis i recollir dades estadístiques. Continuar navegant implica la seva acceptació. Més informació Acceptar
30-03-2018

Maquillatge de fantasia infantil de primavera

Tornar

Acomiadem el mes de març amb la benvinguda primavera, una estació agradable i molt esperada que durarà exactament 92 dies i 18 hores. I què millor que aprofitar el bon temps per sortir i gaudir de les activitats infantils i familiars més divertides i colorides!

Què us semblen els maquillatges de fantasia infantil de primavera? No hi ha res que agradi més als nens que pintar-se la cara i transformar-se en nous personatges.

Si esteu preparant una festa d'aniversari, una festa fi de curs, o si els vostres nens, simplement tenen un mal dia i necessiten nous estímuls per canviar d'aires, us convidem a deixar volar la vostra imaginació i endinsar-vos en el fantàstic món del maquillatge de fantasia.

Les papallones, els conills, les abelles, l’arc de Sant Martí, estrelles, fades… tots aquests elements seran idees fantàstiques de maquillatges infantils de primavera.

Perquè quan parlem de maquillatge de fantasia no hi ha límits… i s’obre una infinitat de possibilitats per a maquillar. I si us falta imaginació, únicament haureu de preguntar als nens i nenes, que és el que desitgen, i ells tindran les més brillants idees de com dibuixar-ho.

A més, per als maquillatges de fantasia de primavera podrem utilitzar els anomenats “rainbow colors”, que són paletes de color (multi-color) que ens ofereixen poder realitzar maquillatges impressionants amb degradats brillants i molt visuals.

I si realment no us atreviu a agafar el pinzell i maquillar, no dubteu en posar-vos en contacte amb nosaltres perquè us expliquem com realitzem el servei del maquillatge per a festes infantils.

Des de Plus Arts disposem de tres tipus d'activitats diferents de maquillatge de fantasia, en les quals hi ha opcions per a tots els gustos:

L'activitat de maquilladors és una activitat d’automaquillatge, on els nens podran pintar-se ells mateixos la cara. Així doncs, podran maquillar-se amb elements de primavera o amb els personatges que ells vulguin.

També tenim l'activitat del camerino, una proposta fantàstica, molt més gran i visual per a festes multitudinàries, on els nens podran passar a pintar-se la cara, i es deixaran en mans de maquilladors professionals. A més, amb aquesta activitat els nens i nenes també podran jugar a disfressar-se dins del camerino de colors.

I finalment, si desitgeu una activitat més bàsica i més habitual de maquillatge de fantasia, no dubteu en contractar el taller de maquillatge, amb monitors que pintaran la cara dels infants i també dels adults, realitzant-los maquillatges de tot tipus per a què gaudeixin de la festa com mereixen.

Els maquillatges de primavera, plens de color i alegria, ens faran gaudir de les festes infantils i familiars d'una manera molt divertida!

Des de Plus Arts us convidem a gaudir de la primavera, perquè en un plis-plas, la deixarem enrere, arribant el 21 de juny amb l'estiu, i totes les activitats infantils i familiars que aquest ens té preparades.

Posts relacionats

  • 01 / MAIG
    Mags per a comunions

    Mags per a comunions

    Les comunions estan a punt d’arribar, i una de les animacions més contractades per aquest tipus d’esdeveniments, són els mags per a comunions. Espectacles de màgia per a tota la família on ningú no quedarà indiferent.

    Des de Plus Arts disposem de diferents mags que treballen de manera exclusiva per a nosaltres, realitzant espectacles de màgia per a comunions. Els mags per a comunions de Plus Arts són mags professionals, que es dediquen plenament al món de la màgia i de l’il·lusionisme, i que tenen una llarga trajectòria professional dins d’aquest món tan espectacular.

  • 25 / FEB
    Festes de fi de curs en escoles originals

    Festes de fi de curs en escoles originals

    Una festa fi de curs original només és possible en escoles involucrades i amb membres del AMPA o AFA amb ganes de donar-ho tot, invertint el seu temps en contractar empreses d’activitats infantils i familiars per a nens, originals i amb una amplia experiència en l’organització de festes finals de curs.

Pressupost per a activitats infantils

Formulari

Envia’ns les teves dades i ens posarem en contacte amb tu.

  • * Si et trobes fora d'aquestes zones, truca'ns i explica'ns la teva proposta